Subject: FW: Kohila Aasa tn planeeringuala VK trassi ja tänavatee , TV muutmine maantee laiendusega seoses
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Cc: "Erkki Mikenberg" <[email-masked]>, "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 08:50:03 +0300

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmiseks, varasem ÜVK menetlus oli <<7.1-2232034-2 
27.01.2023 Valjaminev kiri>>.

So mnt nr 11220 km 16,76, muudatus on tingitud RBE liiklussõlme ehitusega.

Arvo

From: Erkki Mikenberg <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 14, 2024 1:44 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: FW: Kohila Aasa tn planeeringuala VK trassi ja tänavatee , TV 
muutmine maantee laiendusega seoses

Kooskõlastamiseks

Erkki

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 13, 2024 11:54 AM
To: Erkki Mikenberg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kohila Aasa tn planeeringuala VK trassi ja tänavatee , TV muutmine 
maantee laiendusega seoses

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Aasa tänava muudetud VKV, valgustuse ja teede 
lahenduse. Muudatus seoses Rail Balticu ja maantee laiendusega.

--

Lugupidamisega,

Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294